Scootmobiel Revatak Solo 3 (voorheen Revatak TS120)

Scootmobiel Revatak Solo 3 is uitgerust met het INDEGO torsi veersysteem. Dat is aangenaam bij rugklachten, want je rijdt ook soepel over hobbels en bobbels in het wegdek. De Revatak Solo 3 is uitgerust met cruisecontrol (druktoets), wat handig is bij bijvoorbeeld een beperkte handfunctie of vermoeidheid. De scootmobiel beschikt ook over een automatische snelheidsbegrenzer en een noodstop. Met een volle accu haal je een rijafstand van 50/70 km. De rijsnelheid wordt voor je ingesteld op de boordcomputer en bedraagt...

Lees meer

Scootmobiel Revatak Solo 3 is uitgerust met het INDEGO torsi veersysteem. Dat is aangenaam bij rugklachten, want je rijdt ook soepel over hobbels en bobbels in het wegdek. De Revatak Solo 3 is uitgerust met cruisecontrol (druktoets), wat handig is bij bijvoorbeeld een beperkte handfunctie of vermoeidheid. De scootmobiel beschikt ook over een automatische snelheidsbegrenzer en een noodstop. Met een volle accu haal je een rijafstand van 50/70 km. De rijsnelheid wordt voor je ingesteld op de boordcomputer en bedraagt maximaal 19 km/u. Ook de snelheid waarmee je wilt optrekken en remmen wordt via de boordcomputer ingesteld. De draaicirkel van de Revatak Solo 3 is 140 cm.

De Revatak Solo 3 is te koop bij Mobility & you en bij Scootplaza vanaf ongeveer € 5.500,-

De Revatak Solo 3 wordt volledig op maat afgesteld: hoek en lengte van de stuurkolom, rugleuning, armleggers, zitting et cetera. Het maximale gebruikersgewicht is 160 kg. Op de speciale verstevigde uitvoering kun je met een gewicht tot 200 kg plaatsnemen. Ook de zitbreedte en -diepte kunnen aan jouw postuur worden aangepast.

De Solo 3 is verkrijgbaar in 3 verschillende modellen: sportief (Active), comfortabel (Comfort), en extra geveerd (Xtra). Optioneel zijn veel extra accessoires verkrijgbaar: gepolsterde armleuningen, een hoofdsteun, heupgordel, stok- of rollatorhouder, een windscherm en een regenbestendige afdekhoes, en vele andere. Je kan de scootmobiel bestellen in het zwart metallic met oranje of zilvergrijze accubak.

Tijdens het rijden zie je op de display hoe hard je gaat. Verder krijg je alle gebruikelijke informatie over de trip afstand, het totaal aantal gereden kilometers, tijd, datum en buitentemperatuur.

Lees minder

  • Scootmobiel Revatak Solo 3 (voorheen Revatak TS120)
  • Scootmobiel Revatak Solo 3 hip
  • Scootmobiel Revatak Solo 3 - display
  • Scootmobiel Revatak Solo 3 - achterkant
Scootmobiel Revatak Solo 3 (voorheen Revatak TS120)

Gemiddelde beoordeling

  • Design
  • Gebruiksgemak
  • Kwaliteit
  • Prijs

Beoordelingen (1)

Gemiddelde beoordeling

1 beoordeling(en) | Schrijf een beoordeling

    Door Rob op 15 juli 2017

    Design
    Gebruiksgemak
    Kwaliteit
    Prijs

    Comfortabele en robuste scootmobiel. De vering is in 3 varianten te leveren. Heb zelf de comfort uitvoering. De Xtra zou volgens een monteur van Medipoint het gevoel geven van de Citroën DeuxCheveaux ("lelijk eendje") ? en daar zou je zelfs een beetje misselijk door kunnen worden. Geeft wel aan dat je het bij deze scootmobiel over echte vering hebt! Bediening is in te stellen voor links- of rechtshandigen. Allemaal via het menu op de display. Ook de cruisecontrol is handig voor de lange afstanden. Heb zelf 2x 105Ah accu's in de Solo3 en daar zijn afstanden mee te halen richting de 70 km met een snelhied van 19 km p/u. Ook buiten de gebaande is de Solo3 goed te hanteren. Rij er zelf vaak mee over deels verharde bospaden. De stoel zit prima. Stuur ligt goed in de handen en spiegels op het stuur geven duidelijk beeld. Zonder trillingen en dat is een verademing (zeg ik uit eigen ervaring) vergeleken met menig ander merk scootmobiel ! Kan slechts één minpuntje noemen en dat is ....... de claxon. Daar komt een heel bescheiden zacht geluidje uit. In het drukke verkeer niet of nauwelijks te horen. Daar zou de fabrikant ECHT iets aan moeten veranderen!!!!

Een beoordeling toevoegen

* Verplicht veld
** Verplicht veld, je e-mail adres wordt niet getoond op de site

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *